maximus narsistus

sanırım şu dünyada egosu en büyük olan insan benim. bunu attığım başlıklardan, "ben kültürlüyüm"  havamdan ve davranışlarımdan anlayabilirsiniz. yazıma başlarken de kanıtladım bunu zaten. 

yazamamamı burada afişe etmem bile bundan kellidir. şu an bile daha eski kelimeler kullanarak  egomu kanıtlamaya çalışıyorum. hem kendime, hem de okuyan varsa onlara kanıtlamaya çalışıyorum ki bunun ilk bölümünü halen becerebilmiş değilim.

buradan yola çıkarak kendimle ilgili sıçacağım tespit şizofrenik olduğumdur. bildiğin ilaç filan kullanmaya başlamam lazım. hatta kitaplara konu olacak kadar büyük bir vakayım bence. tıp dünyası beni artık fark etmeli(?!). 

buradan çıkacak sonuç şudur ki bu yazı hala bitmedi. çünkü hala kendimle çelişmiş değilim. o yüzden bu bölümü şöyle açmak istiyorum: emsali görülmemiş bir mütevaziyeti bulunduran ben, kibrin veya büyük görmenin gazabına bir an olsun uğramadım. şu dünyanın son temiz insanlarından olduğum halde mütevazi bir şekilde kendi kabuğumda mütevazi mütevazi takıldığım için bu bloğu açıp burada kendimi övmekteyim. böyle de bir asinusum işte ben.

küçük gördüğüm insanlara haksızlık ediyorum. bunun farkındayım. bundan sonra onları fazla büyütmekten vazgeçeceğim. çünkü bir bok olduğunu zannedip şu dünyada boşuna oksijen tüketen kımıl zararlısı, sözde dürüst, iyi, mükemmel(?!), bilgisi olmadan fikri ve yorumu olan, insanları kendi değer yargılarına göre yargılayıp rahatlıkça ağzına sıçma hakkını kendinde bulan, daha oluşmadan bitmesi gereken, mallar ülkesinin başkenti roma' da senatonun üyeleri olan değerli insanları olduklarından fazla görüp küçümsemek onlara ciddi bir haksızlık olmakla beraber müstehaktır da. şimdi saçmalık ve düşüklük kriterlerine göre oldukça yüksek puan alan bu iki cümleyi anlayan olursa kendilerini tebrik etmek isterim. bu kadar saçma ve net olunamaz. aman yarabim!

yine başıl-metin bölümüne geliyorum: mağlumunuz maximus diğer dillerden de bilebileceğiniz gibi en büyük, narsistus ise az önce şu an üzerinde oturduğum organım tarafından uydurulmuş olan narsist kelimesinin çakma latincesi. başlığı da açıkladığıma göre düşük ve saçma cümleli hayatlar. a ve i.

Yorumlar

  1. haha doğrumu yalan mı aradın mı azamet

    YanıtlaSil
  2. doğru valla buradan amcaya tekrar teşekkür etmek istiyorum bugün alıcam sanırım cüzdanımı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

sizi çakal insanlar

bilmenin ağırlığı, dayanmanın gereksizliği

sizi size anlatmak