bir asinus olarak ben

daha önceki yazılarımda da çeşitli bakış açılarından dile getirdiğim gibi ben ergen triplerine girmiş bir yeni yetme değilim hatta bildiğin insan değilim. benim için yapılan en güzel tanımı daha önce vermiştim: equus asinus.

öncelikle insan olmadığımı söylememin en önemli amacı bu gerçeği -tıpkı yazamadığım gerçeği gibi- kendime kanıtlamak. bunu kanıtlarken de sanırım bazı kabul ettiğim gerçekleri size anlatmak ve onları argümantasyon yaparken kullanmak zorundayım. bu arada gördüğünüz gibi düşük cümlenin dibine vurmuş durumdayım yine.

yalnız bunları açıklamadan önce şunu söylemek istiyorum ki; benim ergen triplerine girdiğimi ve bunu kız tavlamak gibi benden ve bu cümleden daha saçma bir olay için kullandığımı söyleyenler lütfen azalarak biterken aldıkları boşuna nefesin hesabını yapıp komple bitsinler. yorumcu lafım sana; yeter.

ilk olarak kız meselesine değinmek istiyorum. bir kere kız tavlamak gibi bir amacım olsaydı olabildiğince sosyal bir insan olurdum. ama bilenler bilir ki ben facebook da profilin fotoğrafına einstein resmi koyup bir hafta sonra hesabını dondurmuş ve bir daha bu aleme bulaşmamış bir insan olarak sanırım asosyallik konusunda "pulitzer" alabilirim. bunu da yazamamadayeminetmişadam olarak yazar olmadan başka bir konuda almayı başarırsam sanırım imkansızın varlığını kanıtlamış olurum (çelişkilerden seçmeler). sosyal dünyada bu kadar ün yapmış biri olarak sanırım kimsenin okumadığı bir blogda kendimle dalga geçerek kız bulamayacağımı anlayacak kadar aptal değilim. zaten açıkçası bulmak da istemiyorum. daha önce de dediğim gibi ben cinsel tercihsizim.

ergen tribi deyince ise bu söz öbeğini kullananın affedersiniz ama ağzına sıçmak istiyorum sayın seyirciler. klişe timi tarafından sülalelerinin kız nüfusu bir partide birkaç içkiden sonra şehvet içinde azalarak biterken boşuna nefes aldıklarını anlayıp sürecin hızlandırılmasını istediğim bu insanların umarım her şey istedikleri gibi olur(?!). ayrıca bu muhterem insanlardan şunu istiyorum ki; siktirip gitsinler. bu yazdıklarımı ergen davranışı olarak görenler ilişkisi olan insanların boyutlarını da göremeyecek kadar amalar sanırım. kendilerine mutlu günler dilerim.

bir de dikkat çekmek istediğimi söyleyenler vardı onlar için ise edeceğim şu kelimeler yeterince açıklayıcı olur sanırım; haklılar. çünkü dikkat çekmeye çalışmayan bir varlığın bulunmadığı şu yüce evrende isteğim dahilinde olsa bile o kadar da farklı olamam. yüce evren ne derse o olur.

yine düşük cümlelerle, saçmalıklarla ve çelişkilerle dolu bu yazımı  sizlerle paylaşmak üzereyken -ki siz çoktan paylaştınız bunu- yatağımda yatmaktayım. bunun bir anlamı yok boşuna kasmayın. başlığın yazıyla uygun olması için de birkaç harf yeterli olacaktır:
a ve i.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sizi çakal insanlar

bilmenin ağırlığı, dayanmanın gereksizliği

sizi size anlatmak