galatasaray-karpaty üzerinden çöküş

öncelikle bu yazıma başlarken bugüne kadar bana bir kere bile destek olmamış yakınım kim varsa desteksizliklerinden dolayı kendilerine müteşşekirim. onlar olmasa ben insanlıktan çıkıp sizden tamamen kopamaz ve artık farklı bir varlık olarak değerlendiremezdim kendimi (devrik cümle dünyanın en güzel şeyi olabilir).

bir parodi olmasıyla amacıyla yazmayı fikrettiğim bu metin her ne kadar teessüflerle başlamış olsa da yine kendi çizgimde olabildiğince mantıklı bir şekilde ilerleyeceğim.

sevgili galatasaray; merhaba, nasılsın? beni sorarsan iyiyim. karpaty nasıl? onu da çok özledim. benim için öpül kendisi tarafından.

galatasaray çok kötü. hiç oynayamıyor. total futbolu da tutturamadılar.

az önce olabileceğim en basit varlık yani insan oldum. büyük bir hevesle işe başlayıp yazımı yarıda bırakmam; aslında sizin ne kadar basit olamadığınız göstermemek amacındaydı. basit demişken basiretiniz kesilsin inşallah.

bir türlü giriş yapamadığım bu yazımı devam ettirmekteki sonsuz çabamı devam ettirme gücünü saçmalığımdan almaktayım. aptal aptal saçmalarken, herkesin okuyacağı bu yazıları yazarken, hatta bir de kendime bakmadan insanlarla dalga geçerken kendi küçüklüğümü görerek büyük bir haz alıyorum. kendimi paralamanın bana verdiği zevki anlayamazsınız. çünkü siz insanlar manevi zevk nedir bilirsiniz.

size bu metinde sormak istediğim soru neden hiç bir işinizin tam olmadığıdır. ulan bir işi de tam yapın be. mükemmele ulaşın demek gibi bir gaflette bulunmak istemem ama ulaşmalısınız. bütün bu saçmaladıklarımın aslında ne kadar mütevazi şeyler olduğunu da bunun üstüne belirtmek isterim. aradaki bağlantıyı kuramayanlara da bir şey demiyorum. haklılar. hiç bir mantık yok bu paragrafta. hatta belirli bir tema bile yok üstüne saçmalayabileceğim. böyle bir yazıyı yazma sebebimi ise siz biliyorsunuz.

her yazımda "yazamıyorum" muhabbeti yapmak istemiyorum ama aldığım bazı olumlu eleştiriler sebebi ile buna bir açıklık getirmek istiyorum. bu yazdıklarım herhangi bir anlam ifade etmediği için hatta herhangi bir anlam içeren herhangi bir bağıntı içermediği için bir metin olarak sayamayacağımdan dolayı yazamadığım konusunda tutarlılığımı korumuş olduğum meselesi neden doğru olmaz ki?

fakat metin anlayışınız kelimeler ve cümlelerden oluşan herhangi bir derleme ise anlayışınıza sokayım. o ne lan öyle? hiç mi yazı okumadınız. eğer entari tadında yazıyorsun diyenler varsa onlar haklılar. entry olması için anlamlı olması gerekli değil gibi geliyor bana.

gizli gizli hem kendime hem de gizlide kalmış gizli insanlara saçmalayarak laf soktuğum bu gizli yok açık yazımda ne kadar saçmaladığımın ben bile farkında değilim gibi. tutarsızlık gibi büyük bir özelliği de kataloğum arasına katmaktan büyük gurur duyuyorum. gittikçe fakirleşen bilgi dağarcığım ve büyüyen egoma eşlik eden saçmalama potansiyelim beni bir adım daha sizden uzaklaştırırken büyük bir mutluluk duyuyorum. bu mutluluktan dolayı da hüzün kapladı benliğimi.

yine saçmaladık, ettik ayrıca sevgilim oldun çıkmadın pencereyeee dedikten ve konyaspor ve zeki taraftarına da değindikten yani güncel bir yaraya tuz basarak acıdan imanını gevrettiğim toplumdan iyice uzaklaşarak bu saçmalığa daha devam edemeyeceğimi anlıyorum ve artık bırakıyorum klavyeyi. iyi günler. a ve i.

Yorumlar

  1. ulan yazamadığını biliyorduk zaten de, başlık da mı atamıyorsun, niye bizim blogdan başlık kopyalıyorsun lan :D

    YanıtlaSil
  2. kenx biri olmayınca öbürü de olmuyor doğal olarak:D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

sizi çakal insanlar

bilmenin ağırlığı, dayanmanın gereksizliği

sizi size anlatmak