bir kitap okudum hayatım değişti

ya böyle dostlar. bir kitap okudum hayatım değişti. çok safsınız ha. ben böyle bir cümleyi asla söylemem. söylesem de başlıkta olmaz zaten.

bu yazımda kitap okuyormuş gibi yapıp, kültürlü gözükmeye çalışan vikipedi canavarlarına saldıracağım. kendilerinden nefret ederken, aynı zamanda sempati de duyuyorum. işte bu benim! bu entellektüel görünümlü şahinleri nefretle anmamak, aynı zamanda da bu zavallılıklarından dolayı sempati duymamak benim mantıksızlığıma göre pek de mümkün olmasa gerek. kan çekiyor işte.

bir zavallı olarak kendilerini anlıyorum. kültürlü olma çabalarını da anlıyorum. tabi benim kadar kültürlü, okumuş, gün görmüş olmaları pek muhtemel olmadığı için vikipedi eşliğinde kendilerine oryantasyon yapmaları onların zavallılığını ortaya çıkarmakla beraber aynı zamanda daha artıyor gibi. ya da değil bilemedim şimdi.

tabi bunların en saçma özellikleri kitap okumaya birden başlamış olmalarıdır. aynı zaman da daha çok kelimeyle konuşmak isterlerken birbirinden düşük cümlelerle kendilerini rezil ederek hayat sahnesine kendilerini atmışlardır. geçtiğimiz iki düşük ve saçma cümle sanırım benim başka bir özelliğim hakkında da bilgi vermiştir.

aynı zamanda bu insanlar yazmaya da başlarlar bir süre. tabi bu da ben kültürlüyüm demenin başka bir şekli olan taşan bilgim kalemle ziyan olmuyor demektir. bu anlam bakımından yetersiz deyimin sahibi olan ben yazmamayayeminedenadam bu çabaya girmiş biri olarak kendilerinin bu durumu anlayıp eshefle kınamaktayım. düşük cümleler kervanını dizip teker teker önünüze sererken bu insanlardan olmadığımı da belirtmek isterim. zaten bu bloğu açıp ergen triplerine girmem de sırf böyle bir insan olmadığımı, daha doğrusu insan olmadığımı belirtmek bunu siz (?!) insanlığa duyurmak.

hazır megolomanlığın zirvesine vurmuşken kendimden geçerek bu zavallılara küfür de etmek isterim ama kendileri aynı zamanda gamsız insanlar oldukları için adam olmadan james joyce'un ulysses'ini okurken benim bu ettiğim küfürleri duymayacaklar üstüne işte ben ve egom diye gezecekleri için küfretmekten vaz geçecek değilim. mınıza koyayım. olmayan da dünyada tatmadığı zevkleri tatsın artık.

hazır james joyce demişken kendime de bir kaç iltifat sallamak istiyorum. geçenlerde tutunamayanları okudeum. tahmin edeceğiniz gibi ölümüne aptal olduğum için anlamadım. öyle okudum işte. hatta üstüne hava bile attım. ben bu kitabı okudum diye. ah olric ah diye twit bile attım. ulysses'e özendim galiba. kendisinden kendisini haklı olarak taklit ettiğim için haksız olarak özür dilerim ve umarım kitabı sevmiştir, tabi anladıysa.

tamamen nefret kustuğum bu yazımda bahsettiklerim müstehakını bulsunlar ve siktirip gitsinler. iyi günler dilerim kendilerine. a ve i.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sizi çakal insanlar

bilmenin ağırlığı, dayanmanın gereksizliği

sizi size anlatmak