ulan ben var ya

sonunda başlıkta da klişe kullandık. oh ne güzel oldu. zaten bu size son benzeyişim valla. bir daha benzersem büyük ihtimal intihar ederim. gerçi onu da yadırgarsınız siz şimdi.

ulan siz insanlar vallahi de billahi de insan değilsiniz ha. eskiden farklı olduğum halde aranızda zor da olsa yaşayabiliyordum. şimdi artık sizinle aynı havayı solumak bile istemiyorum. etiğinize sokayım sizin.

hele şu herkes yapıyor işte demek ki bunda bir şey yok mantığınız var ya. ulan mantık yürütmeyi bile bilmiyorsunuz. bir de gel asosyal olma. ulan zaten kendinizden soğutmuştunuz şimdi yaşamaktan da soğudum. aranızda olmak filan istemiyorum artık.

ahlak anlayışınıza da sokayım. ona da sokayım buna da. şu an o kadar sinirliyim ki cinsel tercihsizliğimi unutup hepinize gelebilirim. iğreniyorum sizden.

ha bir de taşak geçmeniz var ya. o ayrı bir şey zaten. sizi adam yerine koyduk ya bir kere... size turgut uyar'la cevap veriyorum ve evet yine bu. hep aynısı kullanıyorum.

ne denir bilmiyorum
sevgim acıyor

sevgim ve saygım acıyor. mantığım acıyor. dimağım acıyor, benliğim acıyor. daha ne kadar saçmalayabilirim bilmiyorum. ama size duyduğum nefreti bile hak etmiyorsunuz.

çok fazla genelleme yaptığımın farkındayım. ama o kadar çok örnek gördüm ki tanımadığım ve böyle olmayan insanlar varsa demeyeceğim çünkü olduklarına inanmıyorum o yüzden de kendilerini tenzih etmeyeceğim. hepiniz aynı şeysiniz. iyi geceler. a ve i.

not: bu yazı aşırı sinirle yazılmıştır. üsluptaki değişimin nedeni ise yazarken bir de kendine sinirlenip iyice çıldırmak ve bambaşka yerlere ulaşmaktır. sizden nefret bile atmeyen zavallı bir yaratık.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sizi çakal insanlar

bilmenin ağırlığı, dayanmanın gereksizliği

sizi size anlatmak