bir I

evet, kazananı açıklamıyorum. bunca meraklıyı da bekletmek isterim açıkçası. açıklayacak olsam da merakları götlerinde (bizim orada öyle derler) patlayacak bunların. çünkü önceki yazımı bitireli beş dakika bile olmadı. üstelik ilk yazımı yayınlamayı da düşünmüyorum ki olayın ne olduğu merakını da içinize alıp iyice meraklanın.

ya da vaz geçtim ya. ama bu birinci yazı olacak , o kesin. sırf götlük olsun diye. ulan insanlar sizden hakikaten nefret ediyorum.

ayrıca süboya söylediğim laflar için de özür dilerim. adamdan su isteyeceğim şimdi. böyle olmaz.
su mavidenizdeymiş lan. bütün küfürler kalsın abi. işim düşerse lafımı geri alırım. böyle bir boka yaramıyor özrüm.

of! kusura bakmayın bilinç altımın penceresi açık unutmuşum, az önce iç sesime maruz kaldınız. neyse pek farkımız yok zaten. o daha dobradır. lafını hiç sakınmaz(klişeleri sikeyim).

neyse kendimize gelelim. özben haklı. meraklılar kalacak öyle. yapacak bir şey yok. bu arada size bir şey sormam lazım. şizofrenlere nasıl davranıyorsunuz? aranıza dalmayı düşünüyorum da.

kaç satır oldu bilmiyorum ama hala herhangi bir şeyden bahsedemediğimin farkındayım. neyse kendimle ilgili bir tespit sıçayım bari; sanatın uzununu seviyorum galiba.  libidonuzla değil sizinle konuştuğumu unutmayın ve seviyeyi düşürmeyin piçler. ama hakikaten doğru lan. oğuz atay'ın 77 sayfalık imlasız, duraksız cümlesi hayatımda okuduğum en ümitlendirici şeydi ben açımdan. ayrıca şu an black rose immortal'ın 16. dakikasındayım ve şarkıyı üst üste yirmi kez dinleyesim var. çok güzel lan. ayrıca tiyatronun da, dinletinin de uzununu severim. daha çok mest ediyor.

iyice niteliksizleştiğim için yeni yazılar yazıp daha da rezil olmak için gaza gelmiş durumdayım.bunu düşüneceğim. ama öyle düşünürsen olmaz. iyi günler. a ve i.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sizi çakal insanlar

bilmenin ağırlığı, dayanmanın gereksizliği

sizi size anlatmak