okul gazatesi için yazı çalışması

bugün benim için ilklerin ve enlerin günü. bu başlık da bunun zirvesi oldu. neyse en azından bu sefer birini boğmayacağım. taş paradoksuna inanan arkadaşım lütfen gülme.

şu ilkleri sıralamaya başlamak lazım gelmekte. ilk olarak "en"lerle başlayalım; ulan daha önce hiç bu kadar alakasız bir başlık attığımı sanmıyorum. bu da en düşük cümlelerimden biri oldu. hayırlı olsun. güle güle kullanın.

"bir akıl hastası olarak ben" yazımda da bahsettiğim gibi sonum kötü. bugün birine bu sefer seni gerçekten öldüreceğim diyerek saldırdım. kavga ettik ama kan çıkmadı. ayrıca şöyle bir baktım da bu yazıda hala insan olmadığım düşüncemle ilgili herhangi bir şey söylemediğimi far ettim ve aslında bağlamanın gereksizliğini görüp vazgeçmek için özben'le tartışırken kendisini domine edip, onun görüşü olan insan olmadığım yargısına bağlamanın daha iyi olacağını kabul edip bağlamak için hazırlıklara başladım ama sonra bunları buraya anlatırken inanılmaz uzunlukta ve bir o kadar da sıkıcı olan bu cümleyi okuduktan sonra sıkılacağınızı ayrıca hiçbir şey anlatmadığımı öğrenince yüzünüzün alacağı şekille birlikte bana edeceğiniz küfürleri gözümün önüne getirerek, nasıl olsa birazdan bu sayfayı kapatacağınız tahminini yaptıktan sonra aslında bu yargıya bağlama meselesinin aslında artık o kadar da önemli olmadığını fark ederek bu cümleyi bitirmemeye, özgürce bir şeyler yazabilmeye, saçma sapan geyikler yapabilmeye, her şeyi boş verip yokmuş gibi yapabilmeye, varlığımı kanıtlamak için bir şeyler yapabilmeye, özgürce küfredebilmeye, herkese nazik davranabilmeye, etrafıma boş boş bakabilmeye, baktığım her şeyden bir anlam çıkarabilmeye, en sonunda bu cümleyi bitirebilmeye karşı arzular besledim fakat bunların aynı anda yapılabilmesi sizin için imkansız olduğu için, sizin için imkansız olduğunu düşündüğünüz için beni engelleyeceğinizi bildiğim için yer yer düşük, yer yer saçma olan bu cümleyi bitirme kararı verdim ve hiçbir şeye yaramaz olduğumu ve sike sürülecek aklım olmadığımı belirterek alakasız bir şekilde bu cümleyi bitirdim. ha bu arada insan olsam bu kadar sinirli olmazdım.

şimdi hala yazımı okuyan varsa -ki o efsane cümlemden sonra kalmayacak biliyorum- diğer enleri ve ilkleri hiç yazasım yok. bunun için yaptığım kendi iç çatışmamı burada anlatacak kadar kelime bilmiyorum. orası bende saklı diye bir klişe kullanarak lügatımı da genişletmiş olayım bari.

ayrıca uzun ve manasız cümlemde tartıştığım şeyi de yazmak gerek sanırım. insan olmamama bağlama sebebim kavga ettikten sonra moralimin düzelmesi, rahatlama ve kendime gelmemdir. öncesinde yazılısından düşük not almış zırlak öğrenci modundayken kavga ettikten sonra kendime gelmem sizlerden biri olmadığımın alameti farikasıdır.

aslında moralim hala çok bozuk kavganın verdiği dayanılmaz hafifliğe rağmen. o yüzden bu bloğu daha ne kadar devam ettirebileceğim konusunda da ciddi şüphelerim var. bunun tartışmasını da yapmak lazım tabi. onu bilhaire (bu kelimenin nasıl yazıldığını bilen varsa söylesin lütfen) anlatacağım. iyi geceler. a ve i.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sizi çakal insanlar

bilmenin ağırlığı, dayanmanın gereksizliği

sizi size anlatmak