arkadaş ya

evet aferin geri zekalılar. artık yazılarımı okuyanlara hakaret etmeye başladım. zaten okuyan bir kişi var o da alınmaz. o yüzden dümdüz gidesim var annenize, eşinize, dostunuza ama kendimi tutuyorum ama arada kaçarsa kusura bakmayın.

sizlere sizin arkadaşlık meselesinden aslında anlamadığınızı ama buna rağmen nasıl da her insana arkadaş gibi yaklaşmak gerektiğini söyleme hakkınızı kendinizde bulma cüretine sahip olduğunuzu göstermek istiyorum. şimdi bu cümleyi yeniden okuyun. saçma değil mi? siz de öylesiniz çünkü.

siz bu işi beceremeyeceksiniz. valla lan. asla beraber yaşayamazsınız. hatta size fütüristik bir tahmin yaparak ileride hepinizin farklı gezegenlerde kendi kabuğunuza çekilip sevdiğiniz insanlardan bile ayrı yaşayacağınızı kanıtlayabilirim. tabi ki kanıtlamayacağımı biliyorsunuz. bunu hiç yapmadım. yetim var mı yok mu onu da bilemezsiniz. sen ayrısın sen biliyorsun.

bir kere arkadaşlarınızı onların hassas yerlerinin anten ayarlarıyla oynayarak yanınızda tutamayacağınızı bilmeniz gerekiyor. o iş öyle olmaz. ben size dışarıdan çok subjektif bir gözle bakarak bunu söyleme hakkını nereden bulduğumu açıkçası bilmiyorum. ama maximus narsistus olarak egomu tatmin etmek zorundayım. böyle bir bok biliyormuş gibi durmak ayrı bir şey. siz de bilirsiniz. özellikle fotoğrafçı bir arkadaşım bunu çok iyi bilir. bu arada fotoğrafçılık sanat mı lan?

bunun yanında başka bir argüman bulamadım. zekama hayranım. bu arada kendimden bahsetmezsem bu yazı yazı olmaz. cinsel tercihsizliğimden bahsetmiştim. bu konuda birkaç gelişme oldu. şu aralar sınavlarla aramda seviyeli bir ilişki var. devamlı sevişiyoruz. yalnız ben pek bir pasif kalıyorum. bu arada otogarın çıkışındaki pasifi de anlamaya başladım.

ileride büyük bir fizikçi olmaya çalışacak biri olarak hayal ettiğim kişi ben değilim. bunu anlamış bulunuyorum. sevgili arkadaşlarım da bana bu konuda çok yardımcı oldular sağ olsunlar. psikoloji okuyacağım lan! sonra edebiyat okuruz ve yetisi olmayan bir edebiyatçı olarak hayata atılırım. büyük ihtimal kendi okulumda da aydın geçinmeye çalışan ve fotoğrafçı ve sinemacılara tapan biri olur çıkarım belki de. kim bilir?

bu arada aranızdan dişi olanlarınızdan bazıları saçlarını mavi bir tokayla toplayıp fb aramaya çalışıyorlar. sanırım siz de yapamayacaklarını fark ettiniz. uyarıverin lütfen bir zahmet.

yazılarım niteliksizlik konusunda dip yaptı sanırım. yazacak bir şey bulamamaktan ona buna sarkmaktan başka bir şey yapmıyorum. neyse onu da gizli yapmayı da becerebiliyoruz da belli bir zekanın altındakiler anlayamıyorlar. muhabbeti bilmeyenler sizler birer dehasınız!

sizden ne kadar nefret ettiğimi bu yazıdan sonra da anlamadıysanız  bu gerçeği çok çarpıcı bir şekilde söylüyorum ama bakıma muhtaçsınız. şimdi etrafınızda bir şeyleri devirin ki sizi bulup gereğini yapabilsinler. tekrar geçer inşallah. ona buna derken yarınızı elden geçirdik. kalanlar darılmasın size daha fena saydırırız. hadi iyi günler. bu arada bu sorunun cevabını istiyorum hakikaten fotoğrafçılık bir sanat mıdır?

a ve i.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sizi çakal insanlar

bilmenin ağırlığı, dayanmanın gereksizliği

sizi size anlatmak