bir II

uzun zamandır bir şey yazmıyormuşum gibi geliyor. halbuki daha dün yazdım. her gün yazıyorum, yazıyorum yazmasına da daha bir giriş yapmasını bile bilmiyorum. böyle saçma bir giriş ancak benden çıkar zaten.

ergen tripleriyle başladığım bu yazıma tabi ki böyle devam etmeyeceğim. ama kendimi çok yalnız hissediyorum. bütün dünya gitti bir ben kaldın. ya sabır!

bu arada fark ettim de lan lise öncesiyle ilgili hiçbir şey hatırlamıyorum. bildiğin sanki yaşamamışım gibi. niye bilmiyorum diyecektim ki hafızam sağ olsun buldum. ben insan olmaktan liseye başladığım zamanlarda vaz geçtim. o gün bugündür -cümleyi nasıl bitirecektim lan- linkin park dinlemiyorum.

kalemle, blogum için, yazdığım ikinci yazı bu. o yüzden ,saçmalamak konusunda, bu yazıda da kendimi daha yukarı çıkardığımı söyleyebilirim. ben bu işi bilmiyorum gerçekten.

madem sayılamayacak kadar az okurum var, bundan sonra yeni bir kampanya başlatıyorum. eğer kendimden bu kadar çok ve siz insanlardan bu kadar genel konuşmamdan sıkılan olursa eskisini aynen iade ediyorum. şaka şaka sıkılan varsa bunun üstüne saçmala diye yorum bıraksın.böylece yorumlar çoğalır. hatta istediğimizi yazacakmış diye çevrenize de söyleyin, okur da artsın.

bu kadar çok okuyanım olursa da yazılarımın devamı gelir. yine hep kendimden bahsederim. ne güzel değil mi? ulan ne safsınız ha. benim hiç birinin istediğini yaptığım görüldü, duyuldu mu? varsa gören duyan kendilerine dimdik 21 santim demek istiyorum.

sübodan özür diler, kendisine nice 18'ler dilerim. bu arada yazıda gizli bir metin var, çözene bir şeyler ayarlamaya çalışırız.  ulan! yazının başlıkla alakası varmış, yeni fark ettim. alın size ipucu. esenlikler dilerim, kazananı da duş alırken açıklayacağım (işte ironi diye bu derler). a ve i.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sizi çakal insanlar

bilmenin ağırlığı, dayanmanın gereksizliği

sizi size anlatmak