caster fm ve ben

csater.fm diye bi site var ben de orada radyo yayını yapmaya başladım. niye diye sormayın; cevap vermek istemiyorum. başım ağrıyo şimdi olmaz. neyse bu da çalacağım adamların listesi:

a silver mt. zion
alex turner
arcade fire
arctic monkeys
belle & sebestian
bombay bicycle club
camel
the coral
danger mouse & sparklehorse
the decemberists
ezginin günlüğü
godspeed you black emperor!
greg laswell
grizzly bear
the hives
hugh laurie
interpol
jimi hendrix
joanna newsom
kasabian
the kooks
lana del rey
the libertines
mfö
the maccabees
mando diao
metronomy
miles kane
opeth
philip glass
pulp
radiohead
regina spektor
the rumour said fire
sharon van etten
the smiths
vast
yann tiersen
young the giant

fark edebileceğiniz gibi liste the'lar hariç alfabetik. sevdiğiniz grup var mı bakmak için ctrl+f. ayrıca arada neşet ertaş, ruhi su, ali ekber çiçek filan da çalarım kafama göre. istek  yapın belki değerlendiririm. tabi ilk soru acaba dinleyecek misiniz?


oha lan adresi her yerde paylaşıyorum burda unutmuşum:

http://yyeadam.caster.fm

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sizi çakal insanlar

bilmenin ağırlığı, dayanmanın gereksizliği

sizi size anlatmak