sizi çakal insanlar

bu yazımda ise siz insanların çakallığına teleskop tutuyorum. evet teleskop biyolojiden nefret ederim çünkü.

siz çakallar niyeyse kimseye güvenmiyorsunuz. niye lan? ne yaptınız ki birbirinize? her şeyin altında bir hinlik ararsınız. çakalsınız ya. bu arada çakal fırat abi nerelerde ya? aylardır görmüyorum. eski voleybolculardam kim kaldı?

o değil bir de insanı tipine bakar değerlendirirsiniz ya sıradan geçiresim gelir sizi. tabi o anlamda değil ben cinsel tercihsizim. ulan o işler öyle olsaydı bizim okul mankenlik ajansı gibi olmaz mıydı? peki niye benim çok yakınımda sakallı-bıyıklı, şarkılı-türkülü biri oturuyor? bu arada sakalıma laf eden hocalar onunkine de bakın bir zahmet. amcam hacdan geldi o kadar sakalı yok.

ayrıca hadi onu geçtim ben sırf suratına baksan insanoğlundan fiziki yönden de ayrılacak biri olarak sizin mantığınıza göre benim eğitilemez derecede olmam lazımdı. ama kusura bakmayın en az sizin kadar zekiyim.

egomu da biraz tatmin ettikten sonra sanırım biraz havadan sudan konuşabilirim ki klişe konusunda tavan yapmış olurum. o yüzden yapmıyorum derken yapasım geldi. karar veremedim şimdi, böyle saçamalarken bunu bir konuya bağlamak lazım mıdır? neyse ya boşver.

bu arada amerikadan beni niyeyse her seferinde iki kere okuyan çok pis yazan arkadaşa teşekkür ederim. herhalde beş-altı kere de türkiye'den okuyor öyle 200 kere filan okunduk işte. sağol valla lan.

bu arada siz egom beni çıldırtacak. bir insan bu kadar mı büyük egoya sahip olur ya? bilmeden yaptığım yazım hatasında bile bir büyüklük var. Allah'ın neyim ben böyle, diyerek etrafta koşmak istiyorum. herkes inansın benim ne kadar büyük bir "insan" olduğumu.

hakikaten "insan" olsaydım eğer herhalde çoğunuzdan daha salak olurdum. çok zekisiniz lan. aklım hayalim eremiyor size. bana da öğretinsenize lan. valla be çok özeniyorum size. özellikle geçen yazımda bahsedemediğim bana atar yapan diğer insanlar size sesleniyorum; nasıl yürüyorsunuz o zekayla bana da anlatır mısınız lütfen? söz bir daha sizin gibi olmaya çalışmam. hadi lan anlatın. kabul mü oley be! ama önce bir oturun 10 tane nöron var zaten hem konuşup hem de ayakta duramazsınız.

böyle nefret kusmaya devam ederken biraz da güzel şeylerden bahsetmek isterim:

ahaha ulan hakikaten safsınız ha benden iyi bir şey duyduğunuz mu var ki? ahahaha ne komiksiniz lan!

son olarak bu kadar fazla saçmaladıktan sonra bitirmem gerektiğine kanaat getirip yazımın son kelimelerini yazmaya başladım. oldukça samimi olduğumu bildiğiniz bu bölümde genelde bir şey söylemem sadece yazının sonunu getirmek için istediğim kadar gevelerim. bu yazımda oldukça uzamış olan bu bölümü hiç bitiresim yok var ya. ne güzel lan böyle sizlerle. hadi len yine kanmayın. güle güle hadi. a ve i.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bilmenin ağırlığı, dayanmanın gereksizliği

sizi size anlatmak